Frukostblogg

Just nu är jag inne på mina scramblade ägg. Sen blir det mackor och smoothie. För en gångs skull blev jag inte väckt  04 i natt av att Klas skulle iväg med taxin. Han ligger fortfarande och sover sött. Han åker inte förrän vid fyra-tiden idag, så vi kommer nog att hinna luncha ihop senare idag också.

Väldigt bra helg som innehållit personalfest i fredags, en mycket god trerätters middag hos vänner med en pannacotta som aldrig ville stelna, massor av ledig tid och sovmorgnar samt ett besök hos mor och far i Bredåker där vi fick både lax och entrecôte. Mums. En och annan semla slank också ned, trots att jag inte gillar grädden.

Veckan bjuder inte på så mycket spännande, men en del skoj i alla fall. Ska och träna med broder ikväll, hälsa på en kompis på tisdag, husvisning på onsdag och..... ja, sen är det fredag igen! För Klas del blir det en spännande vecka eftersom han ska agera bataljonschef på onsdag. Jag hoppas att det går fint.

Vi skulle på bal på lördag, men vi börjar ändra oss. Ingen från Klas jobb ska dit och det är ju det som jag tycker är så skoj, att partaja natten lång med just det gänget. Vi överväger att dra tillbaka vår anmälan.

Nu ska jag hugga in på min korvmacka! Ha en trevlig vecka!

Kommentarer
Postat av: Murjäkk

Heeeej gullis! Jag fixade utkörning av hjulklapp! :) Hoppas du har fått den... måste planera ett tidigare överlämnande nästa år... ;)

2007-01-29 @ 20:26:59
Postat av: Klas

http://skunk.spray.se/visaskunk.jsp?id=702601&isAFriend=yes
Haha jag hittade ett lite äldre bloggförsök från dig. från år 2000, din lilla sötskunk. Jag undrar om det blir någon "glasögonsinsidents" serie här på bloggen. Jag har skrivit ett förslag om en sådan lite längre ner i bloggen, vid en av dina senare listor.

Sov gott mitt hjärta. *puss*

2007-01-30 @ 00:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback