Tisdagslista!

Hej hopp!

Nyss hemkommen från jobbet. Ska och träna om en timme, men först en liten lista!


Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa: 4 st.
Vilken svordom använder du mest: "Fan"
Äger du en iPod: Nope, men en annan mp3-spelare som används flitigt.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: 06.00
Hur många resväskor äger du: En
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute: Nej
Var köper du dina matvaror ifrån: Ica Kvantum, Ica supermarket.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Gillar att ta bilder.
Har några av dina vänner barn: Jo, de allra flesta har barn.
Har någon någonsin kallat dig lat: Säkert
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu: En blandskiva
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk: Vanlig, men det är gott med Oboy.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Nej, inte ännu. Vill gärna veta nån hemlis! ;)
När var senast någon stötte på dig: En kille frågade om jag ville gå ut och äta med honom på fredag, han visste inte att jag hade en sambo. Jag sa nej. Men det var gulligt att han frågade :)
Vad åt du till middag: Crêpes fyllda med skaldjur.
Använder du huvtröjor: Yes, gillar hoodiesar!
Kan du vissla: Ja, hjälpligt.
Har du någonsin deltagit i en demonstration: Jepp
Vem var den sista som ringde dig: Mamma
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält: Hm.... kanske..... ja, nåt lagomt scary.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Det gör de säkert.
Vilket riktnummer befinner du dig i: 0921
Tittade du på tecknat när du var liten: Jepp
Hur många syskon har du: Två stycken underbaringar.
Är du blyg inför det motsatta könet: Nej, jag är inte så värst blyg.
Äger du några band t-shirts: Nej
När flög du senast: Hem från Klas (sthlm) i höstas
Hur många stolar står kring ditt köksbord: 6 st
Läser du för skojs skull: Japp, varje dag.
Pratar du några andra språk: engelska, franska, lite spanska.
Diskar du din egen disk: Jepp, men min kompis diskmaskinen är en god medhjälpare.
Har du gråtit offentligt: Jadå
Har du en stationär dator eller en laptop: Både och
Försöker du alltid lära dig nya saker: Ja, jag är vetgirig och nyfiken av mig.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Två hål i öronen.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten: Nej, men det brukar oftast bli så.
Kan du kasta macka: Det brukar jag kunna
Har du någonsin varit på Jamaica: Nej, tyvärr inte.
Vad har du med dig in på bion: Smörsaltade popcorn
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: Svenska, historia, språk.
Gillar du att flyga flygplan: Nej
Vilket peronlighetsdrag är ett måste hos en partner: Humor, intelligens.
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv: Säkert
När sov du senast på golvet: Hos min vän Elsa, åh vad jag saknar mina "golvsovningar" hos henne.
Vilken är din favoritdrink: Något fruktigt som inte smakar för mycket alkohol.
Gillar du din boende situation: Ja, men vill ha hus framöver.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: fem?
Äter du frukost dagligen: Japp, äter väldigt mkt till frulle.
Är dina dagar fullbokade och stressiga: Ja, oftast.
Vilken är din favoritfrukt: Banan
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 27
Tror du på liv på andra planeter: Visst finns det liv i någon form på andra planeter, om än inte hominider.
Tror du att Gud är man eller kvinna: Gud eller Gudrun, det är frågan? *Skratt*
Hur valde dina föräldrar ditt namn: Ja, de var ju inte så originella i varje fall.
Gillar du senap: Japp, helst i ärtsoppa ;).
Skulle du någonsin hoppa fallskärm: Jodå
Sover du på sida, mage eller rygg: Jag varierar......
Tycker du om att krama folk: Ja, jag är kramig.
Skulle du säga att du är trendig: Njaäe.
Äger du en digitalkamera: Japp
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars: Ingen speciell, kanske någon av robotorna.
Tycker du att du är attraktiv: Jag ser väldigt "vanlig" ut.
Vad är du allergisk mot: Inget speciellt.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Nej
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat: Hm, kanske Peter, det namn min lillebror fick?

Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi, nähä, du hade inte hetat Peter för det var jag som kastade ur mig det namnförslaget när han var i mammas mage! ;-) Du kanske hade fått heta Palme.

Postat av: Louise

Rolig lista :) om jag haft en egen blogg hade jag säkert "lånat" den av dig...

2007-01-23 @ 19:00:38
Postat av: Klas

Phuuu vilken "mastig" lista. Det kanske är lite synd att du inte är blyg för då kanske du skulle se till att använda glasögonen lite oftare. Haha Du kanske ska skriva om några "glasögonsinsidenter" På din blogg. Kan bli en vecko serie. :)

2007-01-29 @ 23:58:49
Postat av: Louise

Håller med Klas om att glasögoninsidenter vore ett trevligt tema hihihi

2007-01-30 @ 11:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback