Väntar, väntar, väntar.

Klockan är halv tio och Klejs har inte kommit ännu. Har gjort det jättemysigt i vardagsrummet med en liten inomhuspicknick. Filt på golvet, kuddar, massor av tända ljus runtomkring, en flaska bubbel, goda ostar, kex, snittar.... men ingen karl. Nåja, han är ju bara fyra timmar försenad (!). Kommer säkert när som helst. Jag börjar dock bli lite hungrig, har inte käkat middag.

Hade tänkt fara på party först när jag hörde att han skulle bli så sen, men då kom jag på picknickidén och har åkt runt och handlat en massa smått och gott. Skulle nästan ha hunnit fara en stund på partay, trots att det var i Luleå. Hoppas att allt har gått bra, blir nästan lite orolig när han är sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååh, vad mojs! Hoppas ni hade myyyyys! KRAMS

2007-01-20 @ 10:15:22
Postat av: Anna

Vad mysigt! Hoppas att du inte fick vänta allt för länge...

Postat av: Klas

MMm Tack för en underbar kväll. Det där gjorde du bra mitt hjärta.
*Pussas lite ;)*

2007-01-29 @ 23:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback