GRATTIS LILLSTRUMPA!

Idag säger jag GRATTIS till min älskade lillasyster! Grattis till universitetsexamen alltså. Hon har läst tre år vid Umeå universitet och nu är hon färdig manusförfattare. Det gjorde du bra, lycka till med allt!

Grattis
Sitter just nu och trycker i mig en snabbfrulle. Mamma och pappa kommer och hämtar upp mig halv sex....har stigit upp oförskämt tidigt (04.30) och är trött som en gnu. Vi ska vara i Umeå vid halv tio,så det gäller att starta i tid. Ikväll ska vi gå ut och äta och mysa lite. Ska bli skoj!
Nu ska jag svälja mackan och gå och sätta på lite smink på mitt trötta ansikte. Jag tänker försöka MÅLA på någon slags pigghet.... Kommer nog att somna i bilen........zzzzz.

Kommentarer
Postat av: Louise

Stackare som har gått upp så där tidigt! Nåjaa det är ju för ett gott syfte så att säga. Hoppas syster får en riktigt fin dag!

2007-06-01 @ 07:39:50
Postat av: Erika

hoppas ni får en riktigt fin dag, tröttheten till trots!!

Postat av: Malin

Tack!! Jättekul att du kunde följa och vara med. Och tack så mycket för presenten!! Har använt den igen både igår och idag. Mmm, gott kaffe blir det! Perfekt för när jag ska sitta och skriva också. =)

2007-06-02 @ 16:46:44
URL: http://malin4u.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback