Malins examen

Jag tror att lillstrumpa fick en bra dag igår. Först lyssnade vi till tal, där bland annat just Malin omnämndes, från ledningen och studenterna fick mottaga diplom. Sedan åkte vi och köpte en filmkamera till lillasyster samt att hon fick en present av mig och Klas också. På kvällen mötte vi upp några av Malins närmsta vänner från studietiden samt deras familjer och åt en jättesmarrig middag på restaurang Gandhi. Jag har länge velat prova den indiska glassen kulfi och igår beställde jag in den till efterrätt. Den är smaksatt med kardemumma, ingefära och russin och smakade jättegott efter den heta indiska maten. Jag har velat äta på Gandhi tidigare, men det har alltid varit fullsatt. Syster har verkligen trevliga vänner, det var en rolig middag.



Indiskt

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, det var verkligen en jättebra dag! =) Och middagen var goood... vi får gå dit och äta nån mer gång när ni hälsar på här i Umeå. Eller till Taj Mahal, som har indisk lunchbuffé. *mmmm*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback