Jag lever, men jag har mycket att göra

Jag har inte bloggat på ett tag. Har haft så mycket att rätta, planera och förbereda på jobbet. Nu börjar jag dock snart vara klar med de nationella proven. Skönt. Förra veckan var dessutom en riktig lyxvecka ur Klas-och-Jenny synpunkt. Han var nämligen hemma en hel vecka tillsammans med mig och det var mysigt. Vi hann med en hel del och var och åkte lite skidor tillsammans i det fina vädret.

I morgon ska jag och en hel bunt andra åka och hämta hem fransmännen från Kallax. Det är 20 stycken femtonåringar som kommer tillsammans med 4 lärare. Vi kommer att möta upp dem med hundspann och sen ska de få äta renskav. Torsdag blir det vanlig skoldag och fredag välkomstfest på kvällen. Lördag och söndag uteaktiviteter i snön såsom skoter och skidor. Måndag och tisdag är vi på resande fot för att visa dem gruvan i Kiruna, Ajtte i Jokkmokk, renhagar, ishotellet med mera. Sen återvänder de till la France på onsdag. Det är våra nior som läser franska som ska ta emot dem och de är väldigt förväntansfulla just nu.

En rolig men hektisk vecka ligger alltså framför mig :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Du har fullt upp ser jag, då har du nog inte hunnit reflektera över att jag aldrig hör av mig. Känner mig som världens sämsta kompis :( Jag ska bättra mig, jag lovar, bara det lugnar sig på jobbet.

2007-03-27 @ 17:11:01
Postat av: Erika

Låter som en rolig vecka, hoppas allt gått/går bra!

Postat av: Johan S

Hur går det med fransmännen? Hoppas att du har det bra däruppe och att livet är snällt mot dig.

Har nu också, mot bättre vetande, skaffat en blogg. :)

2007-04-04 @ 06:45:22
URL: http://www.kastmedlitenjohan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback