48 h per dygn?

Kan inte någon ge mig det? Jag skulle vilja göra så mycket, men jag måste ju sova också. Det är lite orättvist att dygnet bara har 24 h och att man måste ligga och tryna en del av dem. Nu är klockan redan sju och jag sitter och käkar middag framför datorn (Teryakiräkor med råris, mums!) och klockan nio vill jag inte missa Dr. Hus. Men sen har jag ju hyrt en film som jag skulle se med en kompis, vill hinna läsa de där böckerna jag håller på med (En märklig affär samt en bok om konspirationsteorier), måste ju duscha av mig all afrodans-svett, torka håret som annars ser ut som ett afrokrull i morgon, ringa en kompis, ringa Klas...... läsa en tidning som jag köpte på vägen hem. Svara på två mail som jag inte hunnit med. Skriva ett handskrivet brev till lille Nathan (fick ett av honom igår), ta tag i bröllopsbestyr..... ja, you name it. Det är vid närmare eftertanke kanske TUR att jag inte kan få 24 extra timmar till skänks. Jag skulle nog köra på som en Duracellkanin och ändå aldrig vara nöjd och vilja göra mer.

Och varför sitter jag här och slösar bort tid??? Jo, just det....jag äter ju. Kan lika gärna sitta här och skyffla in ris i stället för framför teven.

Duracellkanin

Kommentarer
Postat av: Louise

Det låter verkligen som att du har fullt upp. Det är samma här men jag kan inte påstå att jag har karaktär nog att ta tag i något av alla måsten för tillfället. Snart helg, jag röstar för att vi är i stan på lördag kväll. Du eller Anneli kanske kan stå för lokal?

2007-05-23 @ 07:46:40
Postat av: Jenny

Re Louise: Jepp, full rulle. Ändå får jag inte nåt gjort känns det som. I alla fall, det verkar luta åt partaj hos K och M på lördag. Låter skoj :)

2007-05-24 @ 00:17:09
Postat av: Louise

Ahaa det är redan bokat hos dem alltså? Hade iofs föredragit att vara i stan, annars blir det som det brukar...joggingbrallor o fix i sista stund!

2007-05-24 @ 07:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback