8 minuter kärlek

Jag vann en hotellnatt för två på valfritt Choice Hotel i Sverige. Nu är frågan VILKET hotell vi ska boka? :)  Något bra förslag?

Nu ringde min krigare. Åtta minuter hann vi prata, vilket är mer än vi gjort på bra många dagar. Sånt är livet med en militär. De har inga raster ute i fält. Fast visst misstänker jag att min kärestas avsaknad av raster är ganska självförvållat. Jag är ambitiös, men han är nog den mest ambitiösa människa jag känner.

Han tycker att det är okej att jag söker jobb på andra platser än här hemma. Här hemma kanske blir någon annanstans för oss framöver. Det vet man aldrig. För honom är det lättast att få jobb i Stockholm, Linköping, Skövde, nere i Skåne...kommer ej ihåg vad pansarstället heter där. Revingehed? samt möjligen på någon annan militär ort. Jag kommer att söka jobb på samtliga orter + närbeliggande städer.


Kommentarer
Postat av: Murjäkk

Gulp! Vaddå? Ska du flytta? Eller ja, kanske! Men vad roligt för er? Eller ja, både och! Tänker ofta på er! Ha det gott!

2007-05-05 @ 22:25:42
Postat av: Emily

Du är bra på att vinna tävlingar! :) Ingen aning vart ni borde boka, men det är alltid mysigt att bo på hotell och sen äta en underbart go hotell frukost :D

2007-05-05 @ 23:37:03
Postat av: Louise

Vad i hela världen är hemligheten bakom alla vinster ;)

2007-05-07 @ 14:20:01
Postat av: Erika

du är utmanad;) Kolla min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback