Äntligen!

Det känns nästan som om jag har sommarlov nu. Allt är rättat, alla betyg är satta och jag jobbar bara i morgon, sedan är jag ledig fredag. Det har gått fint att sätta betygen, jag känner att jag kan motivera dem och jag känner mig nöjd över de beslut jag tagit.

I övrigt har jag skrivit jobbansökningar till tjänsterna i Boden i kväll. Jag kommer att skicka in dem i morgon och sen kära vänner får ni hålla tummarna för att jag blir kvar på Sandenskolan. Min vapendragare Linda har fått nytt jobb i Luleå. Tråkigt, kommer att sakna henne. Fast väldigt, väldigt roligt för henne förstås :)

Nu ska jag alldeles strax krypa till kojs. Sov sött!

Kommentarer
Postat av: Erika

mina tummar och tår har du!!! Härligt med ledigt snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback