Bara fyra veckor kvar

Det är helt galet vad tiden går fort. Snart har jag arbetat två terminer på Sandenskolan. Fyra veckor kvar till sommarlovet. Vad härligt det skall bli. Det märks på ungarna att de är trötta också. Det är vi lärare också, för övrigt. Men än så länge är det bara att köra på, full fart framåt till semestern. Sen är det ju bröllopet att planera också. Nu har vi nästan fått ut alla inbjudningarna i alla fall. Måste kolla upp en del adresser och sen få tummen ur....

Helgen har varit bra, en lugn och skön helg. Fredagkvällen.... vad gjorde vi då? Hm, joooo Anneli var ju här och vi hyrde film och köpte lite snarra. Hm, ja i lördags var vi alla fall barnvakter åt lilla Nattis. Vi tog med henne ut till Bredis och efter att hennes mor och far hämtat henne stannade vi kvar och såg melodifestivalen. Klas passade på att hjälpa pappa med att spika lite panel i nya uterummet.  Idag har vi bara slappat.... Klas skulle iväg med taxin redan halv tre, så vi hann inte göra så mycket. Inte fick vi mer tid av att vi råkade somna i varandras armar någon gång där mitt på dagen. Vi vaknade till tjugo minuter innan flygtaxin skulle komma, så det blev en panikpackning där.  Denna vecka tillbringar min godis nere i Skövde. Kommer hem på onsdag.

Just det, kortvecka denna vecka. Jobbar bara mån-ons. Skönt. Nu ska jag kika lite på teve och sen ska jag krypa ner under täcket med en bok. Sov sött!

Kommentarer
Postat av: Emily

Låter som en skön vecka du har framför dig :) Och snart är bröllopet, vad det gått snabbt =) hittat klänning och allt? :)

2007-05-14 @ 13:47:50
Postat av: Jenny WvW

Re Emily: Jepp, klänningen hänger här hemma. Det har vi fixat klart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback