Jag är utmanad!

Åhåå, jag har blivit utmanad av Erika :)!




Tre jobb jag haft i mitt liv: Språklärare, vårdbiträde, fastighetsskötare.

Tre platser där jag har bott: Bredåker, soldatgatan, kvarngatan.
  
Tre serier jag gillar att se på TV: Grey´s anatomy, Dr. House, Desperate Housewives.

Tre platser där jag semestrat: Kroatien, Grekland, Tjeckien.

Tre av mina favoriträtter: Thailändskt, sushi, tacos.

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:  Thailand, Venezuela, Dominikanska republiken.

Tre saker jag drömmer om: Ett fast jobb, ett fint hus, barn.

Jag utmanar min syster, Emily och Dorba.

Kommentarer
Postat av: Emily

euhm, ser att du utmanar mig? heh, vad ska jag då göra? hängde som inte riktigt med :)

2007-05-11 @ 11:08:19
Postat av: Lil' Sista

Hehe, det var tur att det var en kort lista du utmanade mig med. Den här ska väl gå att besvara, ska göra det på en gång. ;-)

Emily: Du kopierar bara listan och byter ut svaren mot dina egna i ett inlägg i din egen blogg. =)

Postat av: Jenny

Re Emily: Jepp, du gör bara som Malin säger :)

2007-05-11 @ 21:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback