Morgonlista

ACCESSOARER
Väska:
En röd eller en svart väska i skinn.
Plånbok: Svart, italiensk sak.
Solglasögon: Stora, bruna. Men har köpt ett par vita med bruntonade glas också.
Skor: Ha ha ha, kom att tänka på en kommentar från en av mina killar i nian: Hur många skor har du egentligen????

TEKNIK
Mobiltelefon: Sony Ericsson, ett par år gammal.
Tv: Sony.
Dator Dell
Kaffebryggare: Kokar te i stället, i vattenkokare.

BADRUM
Tandkräm: Colgate.
Tvål: Dove
Hårprodukt: Lite hårmousse, lite silikondroppar.
Huvudvärkstablett: Använder jag aldrig, har aldrig ens smakat på Treo.
Doft: J'adore från Dior.
Hudkräm: Någon från L'oréal.
Schampo: Asia..från.. Gliss?
Balsam: Elvital för volym.
Fotfil: Ähum....om man vet märket på sin fotfil har man .... kanske....inget liv?????

MAT OCH DRYCK

Mineralvatten: Vad som helst.
Vin: Vitt som rött.
Öl: Ljus öl, kall, i bastun.
Bröd: Äter mest knäckebröd, men tycker även om en god fralla, potatislimpa, rieska, mjukkaka....osv.
Choklad: Jaaaaa, det tycker jag om! :)

HEMMA

Säng: En hääärlig, stor kontinentalsäng från Svenska Hem. New York, tror jag. Underbar. Samt en snygg, fyrkantig sängram i ek med lite olika fack på sidorna.
Lakan: Just nu ljusrosa.
Soffa: Den är också en stor favorit! En extradjup soffa i beige tyg med divan. Där ligger vi gärna och kramas.
Porslin: Samlar på Swedish Grace

FÄRDMEDEL
Bil: Lilla pärlan, en BMW kombi.
Flygbolag: SAS helst.
Taxibolag: Vem som helst...... gärna billigt.

MEDIA

Magasin: Läser otroligt många tidningar. Prenumerar på Populär Historia, Fitness och I Form. Lånar Illustrerad Vetenskap, National Geographer och Allt om Mat på bibblan. Köper olika inredningstidningar, Plaza Interiör, Allt i Hemmet osv.
Tv-kanal: Hm, trean och femman. Fyran kanske?
Dagstidning: Läser DN, Norrbottens Kuriren och NSD på nätet.
Sajt: Bloggtoppen, tidningssajterna, step ins bokningssajt, Sandenskolans sida, Hemnet, olika forum.

ÖVRIGT

Frisörsalong: Frisyr, Maria och Ingela räddar håret.
Bank: Gillar Handelsbanken bäst, men har lönekontot hos Föreningssparbanken...numera Swedbank.
Cykel: Sportig mountainbike. Röd/blå/vit.

Sitter och äter frulle. Snart dags att gå till jobbet! Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Louise

Rolig lista, överväger att fixa en egen blogg...jag läser ju liksom alla andras men har ingen egen. Vad hade fröken för sig i går då, jag testade att ringa men ingen hemma. Vi måste planera känner jag så jag gör ett nytt försök ikväll i stället. Ha en bra dag!

2007-05-24 @ 07:49:36
Postat av: Malin

"Ha ha ha, kom att tänka på en kommentar från en av mina killar i nian: Hur många skor har du egentligen????"
:D :D :D Klassiker!! Så sant.

Postat av: Jenny

Re Louise: Oj! Glömde att höra av mig. Somnade med min bok i sängen och vaknade när Klas kom hem.

2007-05-25 @ 07:01:57
Postat av: Jenny

Re Malin: Ha ha ha, jo det är nog sant.

2007-05-25 @ 07:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback