Seg idag

Idag är jag trött och seg och Klas får pyssla om mig. Femkampen igår var trevlig, jag deltog i två grenar varav den ena var att kasta ärtpåsar och den andra en balansakt där man skulle gå på en bom och vifta med snören samtidigt.

Vi såg en mysig film i morse, The Holiday. Den tyckte jag om, en feelgood-movie. Nu sitter Klas och spelar WoW, men jag försöker locka in honom till tevesoffan i stället. Känner mig sällskapssjuk.

I morgon ska jag åka med min mor till Luleå. Det blir trevligt. Synd att vi inte hunnit få lön ännu.

Kommentarer
Postat av: Louise

Håller med om att The Holiday är en bra film, man blir lite varm i hjärtat av den...typ :)

2007-05-18 @ 11:38:55
Postat av: Erika

jaa, den filmen är ju såå mysig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback