Spooky

Den här bilden togs i samband med att det hände väldigt många mystiska saker i huset i Bredåker. Jag kunde vakna på natten till ljudet av glas som krossades i tusen miljoner små bitar och rann ut på vardagsrumsgolvet, men det fanns inte minsta tillstymmelse till någonting krossat. Dörrar öppnades/stängdes och lampor tändes fast de nyss släckts. Lite mystiskt var det allt. Under den tidsperioden skulle vi laga mat och hällde olja i pannan. Detta är resultatet. Vi tycker att det liknar en "screammask"....ha ha.......  Ska man slänga stekspaden och lägga benen på ryggen när man får sådana här tecken? Nädå, jag skojar bara. Någon av er som tror på spöken?




Ghostie

Kommentarer
Postat av: Emily

Lät spooky, när hände det här då? :) Jajjemän, andar tror jag på men det är väl för att jag träffat sådana som barn.

2007-05-16 @ 21:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback