Syskonen F

En bild på hela syskonskaran F. Klas, Krister, Lars och Anneli. Klas är äldst och Lars yngst. Jag älskar verkligen hans syskon. De är underbara. Var och en på sitt sätt. En av de saker jag gillade med hans familj när jag först blev presenterad för den var att syskonen verkade ha så roligt tillsammans och det har de verkligen. Det var för övrigt ingen liten skara jag blev presenterad för när jag skulle träffa Hemmingsmarkarna för första gången. Vi var tio vid bordet och alla hade tusen frågor till "Bredåkersjenny". Ryktet om att Klas skaffat sig en ny dam nådde Hemmings redan innan han berättat om damen i rött, mina kompisar Jimmy och Erica kände hans familj och på den vägen nådde skvallret fram. Världen är bra liten ibland.


F?ltmarks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback