Där allting tog sin början


Jag har gått igenom gamla fotomappar nu under semestern. Hittade bland annat detta kort som togs alldeles i början när jag och Klas träffades. På bilden är jag 21 och han 25 och vi sitter i en soffa på mässen. Föga anade vi då att vi skulle komma att gifta oss och hålla bröllopsfest på samma mäss. (Ojdå...nu säger Klas att det där är fel mäss....men skitsamma...det låter mycket mer romantiskt...ha ha) Kanske borde vi ha anat det när vi såg bilden. Vi ser ovanligt kära ut för att bara ha känt varandra i ett par veckor.

Jag ville ju verkligen, verkligen inte bli kär i den där killen här nere på  bilden. Jag ville verkligen verkligen verkligen vara ensam. Tur att jag gjorde som det kändes i stället för vad jag hade bestämt mig för.



Bröllop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback