Bröllop om drygt två månader!

 
Nu börjar det verkligen närma sig, snart är jag fru Fältmark eller han herr Winblad von Walter. Vi har inte riktigt bottnat i namnbeslutet ännu. Vad röstar ni på? Jag har inte skrivit här på hur länge som helst, men det är för att jag haft mycket annat för mig samt att jag tänkt att ...äsch, vi hinner. Och det tror jag att vi gör också.

Nu är nästan alla inbjudningar utskickade/överlämnade och en del gäster har tackat ja.

Prästen är bokad samt Storforsen där vigseln kommer att hållas

Frissa bokad, klänning fixad(den är underbar!), liten väska som ska matcha klänning ordnad.

Festlokal ordnad

Fotograf bokad

Chaufför tillfrågad och han har lovat att skjutsa oss i sin snygga bil

Hm, en hel del kvar att ordna after all.... men, vi hinner. Här kommer en bild från vår förlovning för snart två år sedan. Det var en mysig kväll. Bilden är tagen i mina föräldrars vardagsrum, vi förlovade oss på julafton 2004.



Snart bara tv? m?nader kvar