Winblad von Walter, eller?

Winblad von Walter eller Fältmark?
Vilket efternamn ska vi ta? Jag har hetat Jenny Winblad von Walter hela mitt liv och han har hetat Klas F. hela sitt....nä, det stämmer ju inte riktigt eftersom att Klas hette Andersson ända till 1997! Ja ja, men han har hetat F. i ganska många år i alla fall ;)
Frågan är nu om jag ska bli en F. eller om han kanske ska bli en Winblad von Walter, om vi ska behålla våra respektive efternamn eller helt enkelt ta ett nytt? Vi vill trots allt ha ett familjenamn, så småningom ska vi ju skaffa småknytt också. Vi får helt enkelt klura vidare på det här med namnet.

Kommentarer
Postat av: Erika

hmm..svårt när ni båda har ovanliga namn ju... själv hade jag ett enkelt val.. jag menar hur ovanligt och unikt är Karlsson??*s*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback