Dålig på att uppdatera!

Jag är inte så bra på att uppdatera. Och det blir aldrig av att vi planerar inför bröllopet.... men...vi måste ju ta tag i det här nu. Om det nu ska bli något bröllop måste vi sätta fart. Det blir inte mycket tid över till planering på helgerna, vi gör så mycket annat. Jag skriver mycket mer i min vanliga blogg

http://jennywvw.webblogg.se

En orsak till att det inte blir så mycket bröllopsplanering är att det finns en liten chans att vi måste skjuta upp bröllopet ytterligare. Av olika orsaker. Men mest troligt blir jag fru i juli nästa år.


Jag önskar er en trevlig luciadag! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skjuta upp??!! Vad är det jag läser?! Det har du inte yttrat ett ord om...tror jag....eller möjligtvis under någon vinkväll för det känns kanske liiiite bekant när jag tänker efter ;)

2007-01-19 @ 11:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback