Enkel historia

Enkel historia
Vi var i Piteå i helgen eftersom Klas hade en tid hos öron-näsa-hals för hörselkoll. Självklart passade vi på att prova lite "giftasblåsor"! Våra åsikter går dock isär lite grann. Klas faller för enkla skapelser medan jag gillar glammiga kreationer. Den här tyckte jag ganska mycket om trots att den är enkel, men tyvärr kunde jag inte stänga den. Bysten tar för mycket plats och därför har jag svårt att hitta en som sitter bra både över bysten och midjan. Jag tror att jag måste köpa en för stor klänning och sen be sömmerskan att ta in den i midjan.


Kommentarer
Postat av: Tess

vilken getingmidja;) Enkel och snygg, lite tveksam till att halternecken går i en annan färg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback