Klänningen

Klänningen


Brudklänningen känns jätteviktig! Den måste verkligen stämma, för på vår stora dag vill jag verkligen känna mig vacker som en saga. Den här klänningen illustrerar precis hur jag inte vill varken känna mig eller se ut...ha ha...man ser på min panikslagna min att jag inte alls känner mig fin i den här. Jag kallar den "tantlooken"... Den här skärningen får mig att se ut som en bredaxlad kulstöterska, och det är inte så jag vill se ut på min bröllopsdag. Det ser dessutom ut som om jag gömt en smärre påfågel i "stjärtpartiet"...nä, jag letar vidare!

Kommentarer
Postat av: Anki

Wow! Du ser verkligen... skum ut i den klänningen..
Klänningen gör dig VERKLIGEN inte rättvisa.

2006-06-12 @ 14:13:17
Postat av: Jenny

Re Anki: SKUM var en alldeles för snäll beskrivning ;)

2006-06-20 @ 08:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback