Klas tar mitt efternamn

Det blev Winblad von Walter. Klas tar mitt namn, men behåller Fältmark som ett mellannamn. Således blir hans namn: Olof Klas Johan Fältmark Winblad von Walter. Hjälp! Hur långt som helst!

Det har inte krävts några större diskussioner för att bestämma namn. Han ville helt enkelt ha mitt namn som vårt familjenamn och jag tycker nog också att det är synd att byta bort mitt vackra efternamn, även om det är fint med Fältmark också.

En nackdel i vissa sammanhang är att WvW är relativt ovanligt och det är lätt för knäppisar att få tag på ens telefonnummer. Halv två i natt ringde det nån märklig människa som hade sett en bild på mig på nätet...........

Kanske läser du den här bloggen, märkliga människan..... well, i sådana fall så borde du kanske hitta på något vettigare än att ringa hem till okända tjejer mitt i natten. Börja med att skaffa ett liv eller jobb eller bara med att lära dig gängse telefonnormer.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Mariah N visade mig din blogg för länge sen,därav besöket:)
Hoppas ni får en trevlig bröllopsdag och att vädergudarna är med er.
Själv får jag nog vänta ett tag till innan det blir aktuellt för oss,Jag har inte tänkt fråga;)
Lycka till med allt!

2007-07-24 @ 10:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback