Rätt mäss!

Det här är dock rätt mäss och bilden är tagen inifrån "Vita havet" där vi kommer att avnjuta en delikat bröllopsmåltid. Långbord med vita linnedukar och silverkandelabrar målas upp för mitt inre. Finklädda vänner och härlig stämning. Efter middagen kommer serveringspersonalen att duka undan borden och DJ:en förbereda för dans. Då kommer vi att shaka loss som på bilden nedan.

Det påminner mig om att vi inte har tränat på bröllopsvalsen någonting. Det kanske vi bör göra. I vanliga fall brukar jag mest tassa med när det vankas vals. Ett, två, tre, ett, två, tre. Jag kör ärligt talat alltid på samma koncept när vi dansar styrdans. Jag har aldrig lärt mig att dansa "på riktigt", så jag tassar med och följer efter min danspartner dit denne styr lackskorna. Funkar alltid och sen tycker jag ju att det är förbajjat roligt att dansa också!





Höstmiddag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback