Gomorron gomorron!


Gomorron gomorron! Såhär tidigt  har jag inte slängt benen ur sängen under hela jullovet. Och vore det inte för att vi har en plan, så skulle jag gladeligen ligga kvar och tryna ett par, säg fem timmar till. Planen är dock att vi ska vara trötta i kväll så att vi är pigga till morgondagens uppstigning. Vid 04.30 i morgon sätter vi oss nämligen i bilen och tuffar iväg mot södra Sverige. Vi är bjudna på bröllop på lördag och det ska bli jätteroligt!

Smack!

Pussipuss
Nu när jag plundrat svärfars hårddisk på bilder, så finns det även ett par nya från bröllopet. Men de hittar ni på bröllopsbloggen!

Julkavalkad

jul07jul04julkörvkrilletomtekram i juletidjagåannelijuljul032jul03

Här kommer ett  axplock av bilder från de jular jag och Klas hunnit fira tillsammans sen vi träffades. Det har hunnit bli ett par stycken. De tre första är från-03 och jag sitter och kurar under filten hos svärisarna. Geggamojjan jag lagar ska bli till julkorv och bilden högst upp är från denna jul.