Ny bil!

Äntligen har vi hittat en bil vi gillar. Eller, vi och vi. Jag har inte haft tid att åka med och kika på den, menv vi har kikat på likadana tidigare, så jag vet på ett ungefär. Det är mer Klas grej det där med att leta bil, han kan mycket mer om bilar dessutom. Det blev en BMW från Skellefteå, får posta en bild på den sen när vi hämtat hem den. Känns hur bra som helst med tanke på att Opeln var riktigt svårflörtad idag.

Min brudklänning har dessutom kommit, så vi måste om till Piteå för att hämta den. Ska bli trevligt att testa den. Nu ska jag ställa mig och trolla fram världens godaste cheesecake ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vet inte om det blir mer spännande att se bilen eller klänningen. Jo, klänningen. ;-)

Postat av: Louise

Kan inte göra annat än att hålla med föregående talare ;)

Nu är det inte många dagar kvar tills jag är i boden igen, känns kanon :)

2006-12-19 @ 22:36:06
Postat av: Erika

vad spännande!! Med båda delarna! Hoppas ju på bild på klänningen oxå sen!!;-)

2006-12-20 @ 12:01:17
URL: http://erajka.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback