Soova gott!



                                                               
             
                                                                



Jag försov mig i morse! Jag sov så hårt att de blev tvungna att ringa från jobbet och väcka mig! Jag vet dock preciiis var felet ligger. I julas fick jag och älsklingen varsin sån här tempurkudde. Jag var lite skeptisk i början eftersom det kändes som att lägga huvudet på en sten, men efter en stund "gossar" kudden liksom till sig och HERREGUD vad skönt man sover! Jag har aldrig varit med om dess like! Jag brukar inte ha något som helst problem att vakna till min glada Dr. snuggles - trudelutt om mornarna, men nu har jag till och med börjat stänga ute mobilalarmet när jag är ledig och ställt det sent (och därmed borde vara så pass utvilad att jag vaknar av mig själv). I fortsättningen blir det tredubbla väckarklockor och om inte det hjälper får jag väl peta in en ärta under madrassen! *skratt*
I morgon är jag dock safe, börjar inte förrän klockan tre och om jag sover ända till dess ska jag ta mig fasen ansöka om att bli testare för Hästens sängar!

Kommentarer
Postat av: Tess

Å den låter ju riktigt bra! något man måste införsaffa:)

Postat av: Tess

gahhh "införskaffa" ska det såklart vara

2006-01-25 @ 21:58:22
URL: http://dorba.webblogg.se/
Postat av: Emily

Som sagt.. riktigt kär i dom där kuddarna!

2006-04-06 @ 17:35:53
Postat av: Emily

Som sagt.. riktigt kär i dom där kuddarna!

2006-04-06 @ 17:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback