Gaaah, vad jag är trött....zzzzzzzzzz

Sitter här och käkar frulle innan jobbet. Kunde inte sova i natt på grund av den här värmen.... vårt sovrum var som en bastu och i övriga lägenheten är det så ljust att man inte kan sova på grund av det. Tur att jag bara jobbar till tolv idag! Sen ska vi eventuellt åka på playan och lägga oss och må gott. Just nu ser det mörkt ut för playan vädermässigt... stora moln täcker himlen.

Igår och i förrgår var det dock kanonväder. Årets första dopp ägde rum på Björknäsbadet. Jätteskönt!

Igår åt vi middag på balkongen. Hemgjord potatissallad och vitlökskyckling. Smarr.  Senare på kvällen såg jag fotboll, Brasilien mot Kroatien. Brassarna vann. Det är skoj att kolla på fotboll.

Nu ska jag koncentrera mig på min mjukkakemacka och min yoghurtmugg. Vill mest bara somna om....zzzz. Nu ikväll ska jag lämna balkongdörren öppen så att det blir lite svalare i lgh.


Kommentarer
Postat av: Lillstrumpan

Ska du inte blogga vidare snart? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback