Eeeen lisssta! Det var längesedan!

*Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? : Nej

*Brukar du sjunga i duschen? Njet

*Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Friidrott, hockey, fotboll.

*Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njaee....

*Vad är viktigast för dig? Mina nära och kära

*Laddar du hem musik och film från internet? Mest film.

*Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Resa, köpa en bil.

*Vad är det bästa med julafton? Fin stämning och roligt umgänge med nära och kära. Maten också, såklart! Och paketen!

*Tänker du mycket på ditt utseende? Nej, men jag försöker måla mig lite på morgonen nu på vintern i alla fall, jag är så blek.

*Vad får dig att slappna av? Massage, kattgos.

*Vilken sida av sängen sover du på? Vänster, när jag sover  ensam.

*Är du mörkrädd? Ja, om jag går ute ensam på kvällen.

*Bär du glasögon eller kontaktlinser? Glasögon vid bilkörning och tevetittande.

*Vilken färg är snyggast? Rött

*Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej!

*Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? En resa till Karibien.

*När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? 10-11

*På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Jag är inte så ilsken av mig.

*Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Nej, det är upp till var och en.

*Hur många gånger har du fuskat på ett prov? En gång.

*Bor du utomlands? Nej

*Hur länge varade ditt längsta förhållande? I nästan sju år.

*Har du piercing? Öronen

*Bråkar du och dina syskon ofta? Nej, inte numera.

*Läser du ofta böcker? Ja!

*Vad föredrar du för sorts filmer? Lite av varje. Trist svar, va?

*Vill du ha barn? Ja

*Är du bra på att laga mat? Ja

*Var badar du helst? I en bubbelpool

*Vilka djur är du mest rädd för? Getingar

*Vilken musikstil tycker du bäst om? Blandat.

*Vilka språk kan du? Svenska, engelska, franska, lite spanska.

*Har du någon gång skadat dig allvarligt? Nej

*Gillar du att dansa? Jodå

*Vad har du för klädstil? Jeans, oftast.

*Är du flygrädd? Jo, lite.

*Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Kanonbra!

*Hur vig är du? Vig.

*Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten, te.

*Vilken är din favoritglass? 88:an, Magnum mandel.

*Vilket kaffe sörplar du helst? Dricker inte kaffe så ofta.

*Vilket mobilmärke föredrar du? Vet ej.

*Vill du gå ner i vikt? Nej, men bli lite mer vältränad.

*Har du varit deprimerad? Nej

*Tycker du om sushi? Ja, ja ja :)

*Tror du på livslång kärlek? Jag hoppas på det, sen får vi se :)

*Vad äter du helst när du ser på film? Choklad, popcorn, chips, ostkrokar.

*Lever dina föräldrar tillsammans? Japp!

*Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Jag tränade Ashihara ett tag, det var jätteskoj!

*Är du en morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska, mest.
 
*Hur ofta motionerar du? Ett par gånger i veckan.


Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej,
jag undrar lite vad som menas med att du är vig?
Spagat kanske?

Vänliga hälsningar

// Jocke

2007-05-03 @ 12:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback