Jag roar mig med en...till!

1. Var hittade du den här listan?
Hos nån bloggare
2. Var är dina föräldrar födda?
Mamma är född i Piteå och pappa i Boden.
3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Ähum, det kommer jag inte ihåg.
4. Vilken är din favoritrestaurang?
Bryggaregatan, Piteå.
5. När badade du i en pool senast?
På äventyrsbadet här i Boden.

6. Har du varit med i någon skolpjäs?
Jag spelade huvudrollen i Klas klättermus, berättare i den lilla sjöjungfrun och lady i lady och lufsen. Vi delade på en kolarem i stället för spaghetti och pussades faktiskt. Allt på mellanstadiet.
7. Hur många barn vill du ha?
Mer än ett i varje fall.
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Musik där de skriker....
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Jepp
10. Vad har du för TV-kanaler?
En hel del, men inte filmkanalerna.
11. Har du åkt moped någon gång?
Ja, hade en moppekille på högstadiet.
12. Har du busringt någon gång?
Jepp, det gjorde jag och tjejkompisarna ofta på mellanstadiet, vi ringde hem till folk  och gratulerade dem till olika vinster och sa "vill du ha en hästvagn eller ett par silverljusstakar" och sådana knäppa saker....ha ha, vilka små skitungar.
13. Har du fått felparkeringsböter?
Ja, en gång.
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Fallskärm
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Hm, Gran Canaria.

16. Har du en egen trädgård?
Näpp.
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Rocky är bra, Herman Hedning, Ernie. Finns många roliga.
18. Kan du alla orden i nationalsången?
Kanske
19. Badkar eller duschkabin?
Dusch
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Oj, kommer inte ihåg vad den hette....

21. Favoritpizza?
Calzone
22. Chips eller popcorn?
Pringleschips
23. Vilken färg på läppstift använder du?
Mest ljusrosa
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Nej? Är det något man bör ha testat? Ha ha.
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Miss Bredåker? Ha ha, näe.

26. Apelsin- eller äppeljuice?
Båda
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Klas, Waldorf.
28. Favoritchoklad?
Ferrero Rocher
29. När röstade du senast?
Nu i september
30. När åt du en hemodlad tomat sist?
Oj, längesedan.....

31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Fotbollscup
32. Är du bra på matlagning?
Jepp, helt ok :)
33. Klarar du att tanka själv?
Det är ju inte speciellt svårt...
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nej.
35. Pepsi eller Coca Cola?
Båda?

36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Njäe, men när jag serverade på en krog var jag tvungen att ha vit skjorta och svart kjol.
37. Vad var det senaste du handlade?
Tidningen
38. Har du kräkts offentligt?
Jadå
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Kärlek
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Nej, men på attraktion.

41. Har du ringt något betalnummer?
ja
42. Kan man vara vän med sitt ex?
Ja, även om det kan vara problematiskt.
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Klas morfar
44. Hade du mycket hår som liten bebis? 
Nej, jag var kal som ett ägg.  

45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Inget.
46. Vad har du i din väska?
Börs, mobil, hårborste, halstabletter.
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Tar på mig mysiga duntofflor
48. Vad är du tacksam för idag?
Att jag nu ikväll känner mig aningens friskare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback