Jullov i sikte!

Början på en ny arbetsvecka. Måndag kommer fort. Malins födelsedag idag, trist att vi inte kunde vara med er där nere i Umeå och käka tårta. Många grattiskramar än en gång!

Har tränat med broder idag. I morgon blir det mest troligt både gymmet och pilates. Trevligt. Låg på massagebädden efter träningen.....det är gudomligt. Den är bra för mig, den får mig att vilja gå till gymmet.

Klas kommer inte hem i helgen. Trist att inte träffas på två veckor, vi hade en mysig helg.  Är sugen på att hitta på nåt skoj. Kanske det blir lite party till helgen? :) Kan till och med tänka mig en tvådagars, hade så skoj sist jag var ut.

Jag är så trött nu, ska krypa ner. Måste bara blåsa håret, har nyss hoppat ut ur duschen.

Natti-natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback