Krasslig

Tror att jag har feber. Har varit lite hängig på jobbet idag, det brukar vara ett säkert tecken på att jag håller på att bli sjuk. Men...igen? Jag har ju varit förkyld två gånger redan i höst. Zinkbrist???? Ja, det här är ju inte bra. Ikväll har jag legat och tyckt synd om mig själv under mysfilten. Ätit glass för den onda halsen och chips för den onda....ähum.... ja, okej. För att det är gott. Måste erkänna  det slank ner lite choklad också, det är ju ett universalläkemedel och mycket beprövat mot förkylningar. Eller? Jag har fått skratta i alla fall, dvd:n har gått varm med seinfeld.

Jag är så otroligt glad för Klas skull. Det går helt fantastiskt bra för honom där nere på skolan. Majorerna öser beröm över honom :) I morgon kommer han hem och vi ska iväg på födelsedagskalas till hans lillasyster. I övrigt ska vi städa ur vårt källarförråd i helgen och hitta på lite skoj på kvällarna, förhoppningsvis. Vi hade pratat om en slalomsväng...men ingen slalom med feber i kroppen, tack.

Hoppas att jag kan gå på jobbet i morgon och att förkylningen är ett minne blott när jag slår upp mina krusbär. Usch, finns det nåt värre än att bli sjuk? Lagom till helgen också. Positivt är att jag har någon som kan pyssla om mig då i alla fall. Over and out, ska tvätta. Störa grannarna, ja ni vet.

Kommentarer
Postat av: Louise

Ajdå vad trist att du känner dig krasslig IGEN :( hoppas du kryar på dig och att ni får en bra helg. Jag åker till lycksele i helgen o träffar bäbis :) Men nästa blir det boden igen, har lite bodenabstinens faktiskt. Sköt om dig o hälsa K också!

2006-11-17 @ 15:08:48
Postat av: Tess

ajdå hoppas du klarar dig, jag och Alvina har legat däckade hela veckan:/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback