Uppdatering

Borat var...sådär. Jag skulle verkligen inte dela upp mitt liv i "före och efter Borat" om man säger så. Att man skulle garva ihjäl sig är alltså överdrivet. Den var rolig och jag skrattade en del, men jag föll inte av stolen. Sen fick vi ett infall av hunger och hamnade på Waldorf. Åt kinesiskt respektive japanskt och tittade varandra djupt i ögonen i ett par timmar. Mysigt. Jag tycker om att gå ut och äta :)  Att inte behöva diska kan också beskrivas som högst tillfredsställande livskvalitet. Jag delar i stället in livet i "före och efter diskmaskinen" ;)

Äntligen har de skottat bort snöslasket från vår parkering. Jag körde fast igår när jag skulle in där, men lyckades ta mig lös efter en stunds vaggande fram och tillbaka. Och en del svärande.... jag hade ju styrt vår skrothög ända hem och så tog my good luck slut strax före målsnöret.

Just nu är Klas iväg och skjutsar broder. Han är på fest på Gruvberget någonstans och de ville vidare. Jag har suttit och kollat min mail och nu är det dags för en tekopp och lite mys, för nu kom Klasse-kock hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback