Väääääääs!

Ungefär så låter jag, när jag ömsom hostar, ömsom väser fram det jag vill säga. Har tappat rösten. Jädra halsont som resulterade i en förlorad röst. Sitter och dricker varm glögg och skriver lite på ett brev. Ska snart förflytta mig till sovrummet och sova. Så skönt så. Idag har jag visat film för nästan alla elever, i brist på röstkapacitet får man trolla med knäna. Tur att det inte är så långt från mina knän till att bjussa eleverna på någon filmsnutt. På franskan har vi sett franska filmer, på engelskan engelska. Sen var dagen slut och i kväll har jag varit ut och ätit på Ming och sen var jag på klubbkväll på Åhléns och shoppade lite smått och gott.

Hög tid att sova nu. Sov gött.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ooh, vad visade du för filmer? *nyfniken*

Postat av: Erika

så trist med alla förkylningar som bara snurrar runt ju... hoppas du kryar på dig snabbt!!

2006-12-01 @ 08:06:53
URL: http://erajka.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback