Husvisning





Tungt att jobba med en förkylning i kroppen. Har inte riktigt samma ork. Bara att masa sig uppför trappen hem får hjärtat att slå i hundranittio. Pust..... Idag har jag och Louise varit och kollat in ett hus på Erikslund som verkade intressant. Titta här så fint det är. Vill ha. Vill bo. Vill...laga mat i det där köket. Jag älskar ryggåstak, det är så fint. Jag och Klas funderar på att bygga oss ett hus i framtiden, då vill jag ha ett med ryggåstak. Ikväll blir det mera rättning, samtidigt som jag ska kika på Bonde söker fru och Weeds. Det skulle dock inte förvåna mig om jag somnar i soffan. Orkar inte ens laga mat..... en godispåse från kjorrebaren har jag lyckats trycka i mig nu framför datorn.... kanske en kopp te snart....Borde såklart laga mat, men det är mycket man borde. Usch, jag är verkligen trött ikväll. Ska ringa älsklingen och surra lite innan jag sätter igång med allt jobb. Hoppas att han är piggare än vad jag är.

Imorse fick jag slut bensin på vägen till jobbet. Som tur var Peter och Emily så snälla att de matade gamla bettan med en liten slurk. Jag klarade mig till Ica Kvantums obevakade bensinmack.... yippie. Bettan är tjurig när vi matar henne med etanol, hon tycker mycket bättre om bensin. Men det gillar inte mattes börs! På tal om matte, så är jag så otroligt glad över katterna nu när Klas är borta. Det har gått så bra när han varit borta under alla dessa veckor, men igår fick jag ett stort ensamhetsil. Saknar att dela vardagslunket med honom.

Skulle inte mina duntofflor passa bra här? Jag hasar alltid omkring i duntofflor, tyvärr slits de snabbt. Köpte ett par nya i veckan.  Fossarna ska krypa in i dem nu. See ya!

Husvisning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback