Det bara sprutar inlägg!

Det märks att jag har bloggabstinens och behov att få uttrycka mig lite. Här radas det upp inlägg på löpande band. Klocka har hunnit bli myche och flicka borde gå och lägga sig. Men jag tycker att det är roligt att sitta och knappa lite framför datorn. Har lite tråkigt och är lite sällskapsjuk. Anneli var över en sväng och såg Dr. House med mig, men hon skulle upp och jobba. Det är bara vi lärare som är lediga nu. Eller ledig och ledig, jag tror ju att jag skall hinna med tusen saker som vanligt.

Sov gott nu, det ska jag göra. Jag skall läsa till jag somnar. Vilket inte lär bli särskilt länge med tanke på den plötsliga tyngden i ögonlocken som precis infann sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback