Majbrasa

Jag hoppas att vi kommer oss iväg en sväng till någon majbrasa i morgon. Jag gillar att titta in i elden, känna värmen.... för två år sedan gjorde vi en rejäl brasa i Bredåker. Den värmde bra och vi stod där länge hela familjen och mådde gott i närheten av elden. Något jag gärna vill ha i vårt kommande hus är en öppen spis eller kamin. Hög mysfaktor, tycker jag. Missta inte min fascination för eld för någon pyromanläggning, såna dåd överlåter jag åt min sambo och ni som är insatta förstår precis vad jag menar...hi hi hi.



Majbrasa

Kommentarer
Postat av: Erika

Härligt med brasor ju!! Vi måste oxå försöka ta oss iväg till nån brasa, bara de inte tänds för sent... gumman ska ju i säng o så... kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback