Hon vaknade ur bloggdvalan kl 01.03

Hej där! Givet det kassa vädret så borde jag ha haft flera eoner av tid till att sitta här och knappra ner mitt intressanta liv under regniga dagar. Tydligen har det i alla fall varit så pass intressant att jag inte haft tid att göra just detta. Men nuär jag tillbaka och just nu väldigt vaken. Och MISSTÄNKSAM. Jag har under dagens och kvällens gång bjudit in vänner på fest och i vanliga fall hade mobilen pipit och gnällt hela kvällen medan vi diskuterat allt ifrån vilken grillmarinad vi ska doppa köttet i till vad var och en ska ta med sig i sin lilla partypåse. Men inte en själ har svarat. Total ignorans från alla vänner på samma gång. Vad håller ni på med? Har ni tänkt nappa mig? Möhippa mig?

Ni som säger att ni är i Danmark, ni kanske inte ens är i Danmark? Ni som är nere i Västerås, ni kanske sitter där i er lägenhet i Luleå och bara väntar på att stoppa mig en säck. Louise din lilla lurifax, du har säkert inte alls tänkt hoppa på någon buss I MORGON. Du lurar säkert där i Norra Svartbyn redan. Och Lisa, du som sitter där ute i Harads med din mobil och inte svarar. Vad annat kan du ha att göra i Harads????  You are up to something.... eller är det jag som är paranoid???

Era luringar!!!! 


Vakna

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe vänner kan allt vara kluriga;)
Hörru.vill ju ha adressen till bröllops bloggen din ju=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback