Klas överlevde svensexan

Personen på den här bilden är inte den som skrivit brevet.... eller åtminstone så har bilden inget att göra med innehållet i det här inlägget. Men bilder är ju kul. Klas överlevde i varje fall sin svensexa (visserligen ganska blå på sina ställen efter paintballkulorna) och jag hade en helt underbar lördagkväll på eget håll med tjejkompisarna.
Det verkar som om han löst alla uppdrag galant och jag är verkligen impad över att han vågade sjunga på MS Brännas scen, för det är inte hans grej egentligen. Strongt gjort.

Vi satt i alla fall hemma hos mig och surrade och drack rödvin, sen hamnade vi också på Bränna där vi sammanstrålade med svensexegänget. De hade då hållt igång sen elva i förmiddags och var bara glada över att se oss tjejer. Kvällen slutade med att vi gick på Olivers och natthamburgare hemma hos oss. Lisa sov över här och det är så ROLIGT att hon är uppe. Jag tycker att hon skall bosätta sig i Boden, men det är nog lättare att måla himlen grön än att övertyga Minelli om Bodens finesser ;)

Nedan ses ett praktexemplar av homo sapiens sapiens i cafémiljö.



Jenny på hanssons

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback