Lillgumman


Dagen har varit bra, men jag har varit otroligt trött. Nattsuddade lite igår. Har sett en massa franska filmer av Francois Ozon de senaste tre dagarna (Nätterna) . Lite knepiga, men bra filmer. Idag åkte jag med mamma och syster till Noliamässan. Det var skoj att gå runt och kika, men otroligt VARMT......  Provsmakade allt jag kom åt, låtsades som om jag skulle köpa en shiatsumassagepryl för att få en stunds massage och avkoppling, åt den obligatoriska friterade camemberten med hjortronsylt...ja, och sen blev det ju en del inköp också.
1: En surströmmingsost. Jojo, det finns sån!
2: Ett ljus som ser ut som en ros
3: Mallaxlimpa...mmmmums, världens smakrikaste limpa!
4:Hälsoprylar, mumbojumbo.

Annars så arbetar jag mest och kollar på friidrott den här veckan. I morgon måste jag komma ihåg att söka tjänstledigt och att ringa lite samtal. Här kommer en bild på min solstråle. Hon är egentligen för stor för träskålen nu, men hon envisas med att ligga där timmar i sträck. Fakir-kisse?



Lillgumman


Kommentarer
Postat av: Emily

Söt Cassi! :)

2006-08-09 @ 23:42:10
Postat av: Maria Andersson

mmmmmm, mallaxlimpa. Den är ju supergod (tyvärr dyr och söt) AJ LAJK!!! Hoppas att ni har det bra! Kram kram

2006-08-10 @ 13:05:32
Postat av: Linda

Vilket charmtroll till katt ni har:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback