Dan före dan före dopparedan

Hej hopp, nu är jag här igen. Tänkte blogga lite mer nu när jag är ledig. Även om gårdagen mest bara sovs bort, kände mig riktigt seg och låg. I morse när jag vaknade var jag piggare och vi styrde kosan mot Luleå för att handla de sista julisarna. Nu är allt inhandlat och vi har hunnit med att träffa kompisar också.

Kvällen kommer att ägnas åt paketinslagning och om lusten faller på kanske ett och annat julklappsrim. Klas ska grava lax och jag ska pyssla på med lite annat. Vi julpyntade lite igårkväll, fick upp stjärnor i fönstrena och julbelysning på balkongen. Lite sent i vissas ögon, men sånt ska man inte bry sig om. Vi sätter upp våra adventsstjärnor när vi vill, det är väl ingen tävling? ;)

Nu ska jag tända tusen juleljus ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

skönt att göra som man själv vill ju!!:-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback