Träningsuppstart

I kväll ska jag äntligen masa mig iväg till gymmet. Ni som har hängt med i mitt bloggande vet att hösten präglats av stora träningsuppehåll på grund av envisa förkylningar. Nu har jag vilat och tagit det lugnt rejält länge för att allt skulle få läka ut, så jag hoppas på ett positivt gensvar från min kropp. Jag mjukstartade med en promenad i förmiddags, det var riktigt skönt. Jag kanske inte är så snäll som kickstartar med ett spinnpumppass..... men..... det var det enda som passade i tid och rum och dessutom tränar man hela kroppen då.

Vi kom inte hem förrän halv ett i natt efter att ha varit till Överkalix och hälsat på Klas mormor och morfar samt morbror och moster med kusiner. Vi hade med oss Krille och Madde och lilla bejsan och åt massor av god mat och surrade. Överkalixborna hade inte sett Natalie tidigare, så hon fick vandra runt i många famnar.

Har ringt till rektorn för nya läroverket idag också, men tjänsten var redan tillsatt. Jag sökte den aldrig, det var så få timmar och jag trivs så bra på Sandenskolan.

Nu ska jag knalla iväg till gymmet strax, ska bli skönt. Jag får återkomma med en rapport om huruvida jag orkade hänga med i tempot eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback