Gänget

Gänget

Mina sista månader av 2005 spenderade jag i Frankrike. En jättekul upplevelse på många sätt, men det allra roligaste och värdefullaste med min vistelse var alla underbara människor jag träffade. Dessa tre blev mina närmaste vänner där borta och ju mer min hemresa närmade sig, desto mer gruvade jag mig för att ta avsked. Som tur var kom jag och Klas på den briljanta idén att om jag inte kunna stanna längre i Frankrike så fick väl det som betydde mest för mig i Frankrike komma till Boden! Sagt och gjort, vi bokade tre flyg/tågbiljetter och bjöd in dem att spendera jul och nyår med oss. Det ångrar jag inte en sekund! Vi hade så roligt under de två veckor de bodde hemma hos oss. Här har vi ägnat oss åt lite seriös "tree-hunting" uppe vid min kusin och hennes sambos hus. På bilden ser ni Anna från Rumänien, mig, Travis från USA och Elsa från Porto Rico. Hon hade aldrig sett snö förut, så det var otroligt exotiskt för henne att få komma hit upp till Norrbotten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback