Idag ska jag hinna med mycket!

Dagen har redan börjat bra. Igår slängde vi inte benen ur sängen förrän vid halvtvå-snåret, så att klockan är elva och vi redan har ätit frukost och sett ett avsnitt av Desperate är en stor seger. Idag hade jag tänkt börja träna igen, men då har ju tyvärr gymmet stängt eftersom det är trettondagen idag. Min normala reaktion vore nog att tacka gudarna för den fullkomligen perfekta ursäkten för att slippa ta tag i träningen, men jag har ju laddat rätt länge för att komma igång igen, så jag och Klas ska knalla iväg till Nordpoolen och simma några längder. Det bästa är ju att man får bubbla och bada eucalyptusbastu efteråt :)

Sen ska jag hämta mitt nya jobbschema, ska inte plugga på heltid i vår utan jobba i hemtjänsten medan jag skriver klart mina c- och b uppsatser som jag skulle ha gjort före jul, men som jag bestämde mig för att skjuta lite på. Det fanns ju så mycket annat att göra än att plugga och skriva uppsatser där borta i baguetteland. Jag räknar med att vara färdig gymnasielärare till jul. Håll tummarna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback