Lilla listan

Den här listan har jag snott från min bloggförebild Therese

01. Namn: Jenny Maria Winblad von Walter
2. Din Ålder: 25
03. Födelsedag: 1 september
04. Syskon: Lillebror Peter och lillasyster Malin. Jag är äldst.
05. Hårfärg: Blond med chokladbrunt underhår.
06. Ögonfärg: Gröna
07. Vad shoppar du helst: Inredningsprylar till lägenheten, kläder i alla dess former och helst till fyndpriser.
08. Har du några tatueringar eller piercings, och isåfall hur många? Jag har ett hål i varje öra, gillar inte tatueringar så värst.
09. Hur många skor har du? Otroligt många, just nu är mina bruna stövlar med pälskant och mina lurviga beiga de mest använda.
10. Hur många par byxor har du? Hur många som helst, är lite av en shopaholic.
11. Har du några smycken som kostat över 1000:-  Min förlovningsring gick på några tusenlappar och sen har jag en massa guldsmycken som släktingar och föräldrar skänkt mig men som jag aldrig använder. Jag gillar ju billiga fyndsmycken så mycket bättre! :)
12. Färg: Rött, rött och åter rött.
13. Mat: Tacos, Sushi, min thailändska Paneng
14. Klädesplagg: Klas morgonrock och mina röda dunsockor som jag bor i hela tiden.
15. Sport: Kollar helst på friidrott och jag har planer på att börja träna minst fyra gånger i veckan..men  när??? Skulle ju ha börjat idag men jag är så laat så det är skamligt!
16. Musik: Just nu nöter jag James Blunts skiva och Tracy Chapman.
17. Fras: Hm, måste fråga nån annan.
Har du någonsin:
18. Snusat?
Nej, aldrig.
19. Hoppat bungeejump? Nej, tveksamt om jag skulle våga.
20. Brutit mot lagen? Jag började och slutade min brottsliga bana rätt tidigt, snodde två fruktluktis-pennor av min kompis Therese (dorba) men jag var inte nån skicklig tjuv, för jag visade henne mina nya pennor när hon kom på besök. Självklart höll inte den storyn och jag fick gråtande vackert promenera dit och lämna tillbaka dem. Tur det, sen dess har jag aldrig stulit nåt! :)
21. Fått dig själv att kräkas? Jo, jag har stoppat fingrarna i halsen nån gång när jag ville vara hemma från skolan
22. Tar du droger? Nej, mycket starkt EMOT.
23. Vad använder du för shampoo? Lanzas colorshampoo
24. Vad är du mest rädd för? Att något ska hända med de personer  som jag håller kära.
25. Vad lyssnar du på just nu? Min sambo spelar WoW bredvid mig
26. Vilken bil skulle du vilja ha? En Aston Martin
27. Pizza eller choklad? choklad
28. Tränar du? Joo, och från och med i morgon börjar jag om igen! Banne mig!
29. Guld eller silver? Guld, fast inte gamla tantiga guldsmycken
30. Vilken film såg du sist på bio? History of Violence och Wallace o Gromit
31. Vad vill du helst av allt göra just nu? Goffa glass med chokladsås! Måste ju ha några kalorier att bränna till i morgon (som om det inte fanns nog med det redan..ha ha).


Lista



Kommentarer
Postat av: Tess

Hihi sitter här å garvar när jag tänker på luktispennorna *s*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback