Helgen var bra!

Måndag idag och jag är helt slut..... Vi kom hem sent, var uppe länge och...Klas åkte med taxin klockan fem i morse! Sen dess har jag varit klarvaken, om än trött... har försökt sova ett par gånger, men eftersom jag har en del saker ogjorda så har jag inte lyckats sova. Lika bra att sova på planet. Jag och Tessi åker ju till Göteborg om ett par timmar :) Det ska bli helt underbart. Vi ska bo hos Lisa och ha tjejmys till på torsdag. Det ska bli helt underbart.

Helgen har varit toppen.Fredag var vi till Henrik och Maria och hälsade på. De har köpt ett hus i Sunderbyn och det var jättefint!!! Där kommer de att trivas bra.  De har nyss fått en bejsing, kolla Marias blogg, som heter Josefine. Rasmus har blivit storebror till en jättesöt liten tjej! Vi hade köpt lite bebbekläder till henne, gud vad roligt det är att köpa småkläder. oj oj...farligt farligt.... Fredagkväll var vi på Ängesholmen på femtioårskalas. Min andra tesakompis pappa fyllde femtio år och vi åt en jättegod buffé och partajade tillsammans. Jättekul att träffa tesas släkt, många jag inte sett på många, många år. Extra roligt var att träffa Tesa och hennes syskon med respektive och såklart sötungen med stort S; Alvina. Kolla på Thereses blogg får ni se världens sötaste bustroll. Hon verkade trivas bra bland allt folk.

Lördag hjälpte vi Klas syster med sambo att flytta. De har köpt ett hus i Sjulsmark, ett GIGANTISKT hus. Det kommer att bli jättefint där. Spännande att se hur det blir när de fått packa upp allting. Vi hann även med en sväng till Jimmy och Erica för att inspektera bygget och nya bebisen. Jag fick hålla guldklimpen och det är ett dåligt preventivmedel med  så många såna där små sötingar på samma helg. På kvällen grillade vi med Klas föräldrar och spelade lite boule och krocket.  Alltid skönt att komma till Hemmings.

Söndag fyllde Klas år, då fick jag äntligen ge honom vinsten jag vann. Det var en jättefin mobiltelefon! Så nu vet ni, kunde ju inte skriva det tidigare. Så nu är det bara jag som har en gammal klenod...ha ha.... Prylgalen som han är blev han superglad. Kul att kunna ge honom något fint, som jag fått gratis. Han fick även en handdator, så nu har han mycket saker att greja på med. Klas föräldrar hade gjort friterade jätteräkor som de vet att jag älskar. De är så snälla :)  Sen hattade vi vidare till Bredåker och hälsade på, sen vidare till min lillebror och Emily och sen en snabbis in till Krillus och Maddus. Magen växer på Maddus, snart dags för ännu en bejse och då får jag köpa ännu mera bebbegrejor, yihooo! ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad mysigt det verkar vara där i storforsen!! Måste nog ta en tripp nån gång!

Postat av: Jenny

Re Erika: Det måste ni ABSOLUT ta och göra! Det är helt underbart vackert där. Ska ta och lägga in lite fler bilder därifrån på min bröllopsblogg.

2006-08-08 @ 20:52:58
URL: http://jennywvw.webblogg.se/brollopet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback