En tråkig dag

Eller snarare, en tråkig KVÄLL ...  Det var roligt på jobbet idag, men sen dess....usch, vad tråkigt jag har haft! Kan bero på att jag sovit bort halva kvällen och därmed känner mig snuvad på några timmar. Välbehövligt var det i alla fall och jag fick lite kattmys på köpet. Men sen dess har jag haft så trååkigt. Inte velat ta tag i någonting alls. Fast jag borde plugga, borde diska, borde ha gått iväg och tränat, borde ha skrivit det där brevet till min gudson som jag tänkt skriva så länge nu. Jag har lagat matlådor och dött msn-döden... kul? Not så kul, not so fun, pas très marrant...

Övervägde att slå igång en film eller att gå över till någon kompis, men jag kände ingen motivation till varken eller. Det fick bli en bok och som ni ser nedan så läste jag ut den. Nu sitter jag med min giganto-tekopp med en glad ko på och funderar på om jag ska ta tag i nåt eller bara sitta här och tråka...kon är glad, jag har tråkigt!

Tråk.....tråk...tråk...blä blä......

Ja ja, i morgon är en annan dag och då är planerna som följer:

* Jobba till 14, kort dag!
*Fika med Louise :)
*Lämna tillbaka böcker på bibblan/köpa färska blommor/lite gott käk.
*Städa i ordning lägenheten. Klas kommer ju hem snart! Det är väldigt städat redan, men lite extra mys kan man ju alltid fixa till.
*Träna...få se nu...ett spinningpass kanske?

Just nu ska jag gå och ställa mig i duschen, är lite frusen och har haft något konstigt i öronen ända sedan jag slog upp mina gröna i morse. Det känns som om att jag har vatten i örat, även om det inte gör ont så har det varit obehagligt hela dagen. Hur känns en begynnande öroninflammation? Min strategi är att få in vatten i örat nu under duschen och liksom spola ur det. Kanske är precis fel sak att göra??? Måste googla det. Sov gott mina vänner!




Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, du är för rastlös... du borde börja göra som mig och maratonse tv-serier. Får man tråkigt är det bara att se nåt avsnitt Grey's Anatomy eller Veronica Mars... ;)

Postat av: jenny

Re Malin: Jag vet, jag ÄR rastlös :) Borde ha slagit igång nån dvd med en teveserie.

2006-03-23 @ 09:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback