Helgen som gick

Ett par dagar sedan jag bloggade, vilket tyder på att det varit en aktiv och rolig helg :)

I fredags var vi på begravning i Piteå. Sorgligt, men roligt att träffa all släkt som man inte sett på herrans många år. Kvällen bestod av mys och åter mys. Skönt att ha älsklingen hemma igen.

Lördagen tillbringades i Storklinten med ett gäng kompisar. Mycket kul! Alla åkte slalom, utom Erika som är gravid då förstås. Ska bli så skoj när bebben kommer! Det fikades mackor och det surrades. Rolig dag :) På kvällen åkte vi på fest hos Klas broder Krister och grattade honom på födelsedagen. Åt en massa gott fika och drack lite rödvin.

Söndag jobbade jag och när jag kom hem hade Klas lagat en god firremiddag. Mums! På kvällen lirade vi Texas Hold'em med broder och Emily. Broder vann som vanligt. Ska vinna över honom NÅN gång! Det får bli mitt pokerprojekt.

Igår var vi på stan i Piteå och letade jeans till mig samt födelsedagspresenter till en kompis + Klas yngste bror Lars. Hittade inte några jeans till mig, men jag köpte lite annat. En svart kjol, en söt blommig top och lite hårsnoddar. Vi åkte till Klas föräldrar som bor utanför Piteå i Hemmingsmark och sov över där. Lika trevligt som vanligt!

I morse grattade vi Lars och sen åkte vi till Luleå för att fortsätta jeansjakten. Jag misströstade lite innan, men när vi väl kom dit hittade jag tre par jeans nästan på en gång. Jag slog till! Shoppingräkan shoppar vidare *fniss* Vi köpte sushi och styrde kosan hemåt. På vägen hem passerade vi Mio....och blev lite småkära i en soffa..... så det kan hända att vi blir med soffa i morgon. Just nu vet jag inte VAD jag ska hitta på.... har surrat lite i telefon och på msn med kompisar och vi har varit iväg och tränat spinning... Borde duscha, men jag ids inte riktigt än. Klas sitter och lirar World of Warcraft, så av honom lär jag knappast få något utbyte de närmsta timmarna. Mellan våra datorer ligger världens mjukaste charmtroll, lilla Cassie. Ska mysa lite med henne nu. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tess

Det låter som ni haft en toppenhelg:)
härligt med shopping! tre par jeans det var inte illa det, du får visa lite bilder vettja:)

Postat av: Jenny

Re Tess: Jo, jag får nog ta och fota lite :)

2006-03-29 @ 10:18:24
Postat av: Malin

HAHA, först läste jag "jesusjakten" istället för jeansjakten... :P Så liten text...

2006-03-29 @ 11:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback