Snart ska jag iväg

....och jobba. Känns lite motigt, eftersom jag hellre varit ledig ikväll. Fast det är alltid kul när jag väl kommer till jobbet, så jag ska inte klaga. I natt sov jag som en stock ända till Klas ringde och väckte mig miss-i-nassen för att berätta att jag inte behövde oroa mig om jag hörde att två män förolyckats i en stridsvagn. Det var skönt att han ringde, tänk om jag bara sett rubrikerna om olyckan och inte vetat hur det var med honom. Lillebror är där borta också, jag hoppas att de är rädda om sig själva.

Blev väckt av en kompis som kom förbi i morse, Marielle. Kul att hon tittade in, måste åka och hälsa på henne också nån dag. Till exempel på måndag, då hon fyller år och lovat att bjuda på smörgåstårta, smarrigt värre! :)

Sen dess har jag mest suttit framför datorn och skrivit..skrivit...skrivit.... skönt att det går så bra med uppsatsen nu. Är jättemotiverad och då skriver man ju också som bäst. Har även hunnit med att städa ett varv, det var jättestökigt här hemma. Måste putsa fönstrena nån dag också, nu när solen tittar fram ser man verkligen hur smutsiga de är.

Nu blir det en sen lunch framför datorn! Sen jobb till 21.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback