Onsdag....roligare rubrik än så blir det inte ;)

Jobbat idag. Som vanligt. Fin dag, jag har haft kul med ungarna. Det är roligt att ha allt från sexor till nior,  jag gillar variation. Jaaa...sen skulle jag träna med broder, men orkade inte. Men..imorgon? Jodå, det ska jag. Nog.

Surrat med Klas i telefon. Kikat lite på teve. Surfat lite. Fick brev av min lille gudson. Hans föräldrar går kvällskurser i engelska för att kunna kommunicera med min familj när de kommer hit och hälsar på. De planerar att komma nu till sommaren. Första gången i Sverige för dem :) Saknar dem så.

Jag funderar på att starta en blogg på franska, för utländska vännerna. Får se hur det blir med det. Det tar sån tid att höra av sig till alla och även om jag skulle vilja skicka mail till dem oftare så hinns det inte med. Därför vore en blogg bra, då kan de se vad som händer i mitt liv osv. Jag tycker att det är perfekt med mina vänners bloggar. Även om vi inte hinner ses så ofta så vet jag ändå vad de pysslar med, varje dag! :)
Ska krypa ner under mina mysiga täcken nu, med duntofflor på fossingarna. Dubbla täcken och eventuellt en katt eller två som sällskap. Ska läsa en deckare av Karin Fossum. Bonne nuit! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ska bli jättekul att träffa belgarna! Jag ska börja läsa fler franska böcker och se fler franska filmer, så jag kan prata med dem också. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback