S.ö.n.d.a.g

Usch, vad det är svårt att hitta på bra rubriker. Det händer nog alldeles för lite i mitt liv, för ospännande. Det behövs nog någon skandal eller en nakenchock snart *skrattar*
Kompisarna har precis åkt hem till Luleå, vi har käkat blodig entrecôte och rostade grönsaker samt surrat på hela kvällen. Det är alltid skoj att umgås med Mattias och Liz. De hade planer på en Europasemester i bil till sommaren, det lät lockande!

Nu kom jag precis på en alternativ rubrik: skyltsöndag! Det har varit en icke-traditionell sådan, med regn i stället för snö. Vi har häckat på Hanssons med ett gäng kompisar och inte stuckit ut näsan mer än för en shoppingsväng på gågatan. Det går ganska fort att göra stan här i Boden. Jag köpte en legobyggsats och ett set där man kan göra pärlbrickor till Nathan. Att bygga ihop vikinga-legogubbar kommer att bli perfekt för honom. Det är roligast att köpa julisar till barn, det är ett som är säkert.

I morgon blir lillasyster 24 år. Och i morgon är datumet då både Klas och Madde sagt att bebisen skall komma. Det ska bli spännande att se om de har rätt. Nu ska vi krypa ner och sova lite, Klas ska iväg vid 04.40 i natt......stackarn.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ett tips är att skriva blogg-inlägget först och därefter välja ett roligt ord eller mening till rubriken. "Blodig entrecôte" fastnade jag för i det här inlägget. Dramatiskt! :D

Postat av: Anonym

Bra idé, systra mi :)

2006-11-27 @ 23:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback